Wednesday, December 25, 2013



זמן רב שאני חושב לכתוב את הבלוג הזה,ראשית אקדים ואומר שאני לא מייצג אף מפלגה,ארגון כלשהו
אני גם לא משתייך למגזר זה או אחר,אני אדם רגיל, יהודי מאמין,בשנים האחרונות עברתי תהליך מורכב
תהליך שבו התוודעתי לעצמי ולסביבה,יש לי תובנות רבות והשקפה על המציאות מתוך הזוית האמונית
פרספקטיבה שבה אני רואה כיצד בורא העולם מנהל את המציאות,המציאות היא מורכבת ורווית קשיים
אך באמת ובתמים הכל נעשה לטובת הפרט והכלל,לא תמיד רואים זאת באופן ישיר,ותוך כדי הסיטואציה קשה להבין לעומק את מהלך העניינים והמסר המרכזי שעלינו להפנים מתוך המציאות שנכפתה עלינו,
וגם...התקשורת שהיא מגמתית בצורה מחרידה ולא תמיד מציגה את העובדות לאשורן,צובעת את המציאות בצבעים כהים,למעשה היא כלי שרת בעבור ספקולנטים ומקבלי החלטות שונים ע"מ להמשיך לשלוט בנו האנשים הקטנים,המטרה שלי בכתיבה הזו,היא להציג פן אחר,שונה,אמוני,אמיתי ככל שניתן ע"מ לתת פרספקטיבה נכונה ופרופרציונלית על המציאות,לאפשר לכם לא לקבל את המובן מאליו,לראות דברים שלא הצלחתם לבחון עד כה,ולהציג את המציאות האמיתית שתעזור לנו לשנות ולו במעט את חיינו הפרטיים,את היחס שלנו למשפחה ולסביבה ואפילו להוביל מהלך שישנה את חיי כלל האומה ובתקווה את העולם כולו,
לכולנו יש דעות  מוקדמות והדעת האישית כיצד דברים צריכים להתנהל,הכלל הראשון שאני מציע לכם היא להשתדל לשים בצד עד כמה שניתן את המשקפיים שחשבתם עד עכשיו ולנסות להביט אל המציאות מתוך משקפיים אחרות ולהבין שלא תמיד אנחנו יודעים באמת כיצד המציאות מתנהלת וכיצד היא צריכה להתנהל


No comments:

Post a Comment